Management Assistent

Als management assistent ben je werkzaam binnen het secretariaat van onze organisatie. Samen met nog een management assistent en de receptioniste/telefoniste zorg je ervoor dat alle backoffice-werkzaamheden op rolletjes lopen.

In deze veelzijdige functie ondersteun je de directie, ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de HR administratie en verricht je taken op het gebied van officemanagement.

Je ondersteunt de 3 directeuren bij het agendabeheer, het plannen van bijeenkomsten, het reserveren van vergaderruimtes en je notuleert de wekelijkse Board-meetings.

Voor de afdeling HR verzorg je de administratie rondom de in- en uitstroom van medewerkers en ben je verantwoordelijk voor de ziek- en hersteld meldingen, het verwerken van de personele mutaties, het bewaken van deadlines, aanvragen van subsidies, het opstellen van diverse correspondentie en de (digitale) archivering daarvan en het (verder) digitaliseren van personeelsdossiers.

Je denkt actief mee over de inrichting van de administratieve processen en doet voorstellen voor verbetering.

Bij afwezigheid van de Receptioniste/Telefoniste neem je ook deze taken waar.

In deze functie rapporteer je aan de Manager HR.

Wie zijn wij

Wij zijn een interieurbouwbedrijf, opgericht in 1964 en gevestigd te Strijen, gespecialiseerd in het produceren en inbouwen van exclusieve interieurs voor met name zeer luxe jachten. Met circa 180 vaste en flexibele werknemers werken wij dagelijks in het absolute topsegment van de markt van interieurbouw. Nuchtere, loyale, informele en hardwerkende vakmensen die hier graag werken omdat ze binnen hun vakgebied opereren in de ‘Champions League‘, waarbij het uiterste gevergd wordt van hun vakmanschap. Het gebruik van de beste materialen, superieure vakmanschap, nauwkeurige engineering en gedetailleerde ontwerpen staan borg voor de topkwaliteit die wij leveren.

Onze onderneming is met name werkzaam voor de meest gerenommeerde werven in Nederland en geeft daarmee een nadere invulling aan het begrip ‘Dutch Made’: zowel de buiten- als binnenkant van het schip in aanbouw, is van Nederlandse origine. De orderportefeuille voor de komende tijd is uitstekend gevuld.

Wat vragen wij

Wij zoeken een enthousiaste en proactieve collega met een afgeronde MBO administratieve opleiding en ruime ervaring op het gebied van HR.

Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en je kunt de juiste prioriteiten stellen. Je beschikt over uitstekende organisatorische vaardigheden, over een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel en je bent flexibel. Tot slot heb je uiteraard uitstekende kennis van Microsoft Office en beschik je over een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschrift.

Wat we bieden

Wij bieden een veelzijdige en zelfstandige functie binnen een uitdagende werkomgeving met een prettige werksfeer. Verder kun je rekenen op een  marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden waaronder 24 vakantiedagen en 19 ATV dagen.

Sollicitatie procedure

Solliciteer direct

Management Assistent

Voeg hier je CV toe
Voeg hier je motivatie toe

Ik geef Struik Interiors toestemming mijn gegevens een jaar te bewaren voor eventueel toekomstig contact over passende vacatures. Zonder deze toestemming bewaren we jouw gegevens slechts vier weken na het afronden van de sollicitatieprocedure. Zie onze privacyverklaring voor meer informatie.

Solliciteren

Heb je vragen over deze vacature? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je meer informatie te geven over de functie en het sollicitatieproces. Je kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens. We kijken ernaar uit om van je te horen en je te assisteren bij jouw interesse in deze positie.